Eftersom jag inte använde egen kamera


på hela julhelgen så får jag fortsätta att stjäla från FB och bloggar!
 
Här är våran Joysan som snart fyller 25 år!! Helt ofattbart, det är inte alls länge sedan hon var baby!



Jag måste ju få propagera för miljövänligt julklappspapper: detta är en överbliven bit från vår sovrumstapet + mitt högt älskade hampasnöre (för all del, jag gillar alla snören) så en bit brunpapper klippt med mönstersax.
Det som händer efter paketöppning är att snöret återanvänds och övrigt åker in i spisen!  Klart, slut!

Det kommer att hinna bli både påsk- pingst och midsommar innan jag kunnat publicera fler julbilder, eller hur Joy?
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0