Ha det så bäst-bra på l´a canaria

kära syster och systerdotter och tack för kommentaren om mina fina kort som jag hade fått av Ove.

Nu är det dags för utlottning, jag tror jag blivit en tävlingsmänniska på gamla dagar, jag som aldrig någonsin tagit en lott någonstans :=)
Klicka HÄR:  så kopplas ni till bloggen och HÄR:



för att se vinsten.

Och HÄR:

och här:



Tanken nu när jag vinner så många väskor :=) är ju att presenta mina underbara döttrar, dotterdöttrar, sonhustru och barnbarnsambon! Och då ska ni veta, då går det åt betydligt mer än 2!!!

Dagens skörd är i alla fall den här sötingen:



En tallrikshylla inköpt på kära grannens loppis, helt fraktfritt! Stort tack Anita! Detta är alltså ett FÖRE-kort! (före målning alltså)



Detta är en EFTER-bild (efter jul alltså).



och en EFTER-bild (efter spets alltså) Det syns väldigt dåligt här men spetsen är smyckad med ett hjärta gjort av vriden ståltråd, finare i verkligheten än här!

Tack Rasmus för att du hade tänkt följa med mig till den gamle farbrorn, men jag återkommer när farbrorn kommer tillbaka hem från sjukhuset.

Och stort tack kära Lilian för att du lyssnade fanns där, ett mycket stort och varmt tack!
Nu är det snart dags för Bygglov och sedan somnar man otvivelaktigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0