Hur i all världen har jag kunnat glömma det?

Jag var ju MED på Linus dop, när Josse döptes låg jag hemma och kräktes i flera dagar. Men Linus dop var jag ju med på! Snälla  Suz, skicka gärna ett kort. Jag har alldeles säkert flera stycken men det tar ju flera år bara att leta. Men Robin hade väl i alla fall Eriks dopklänning på sig?

Nu kära läsare får ni en sann familjesituation framförd. Mor glömmer, barn påminner :))

Till dagens viktigaste uppgift hör artikeln om Fredsbergs skola och den håller just på att göra research för dels via Fredsbergskrönikan, dels förhoppningsvis intervjuer med styrelsen och före detta elever både gamla och unga :))

Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0