Jag skulle ju också visa

den här:



En gammal speceriburk från en affär! Jag tycker den är jättemysig, men jag kan inte förklara varför!

Så är det mer kul, så här ser det numera ut när vi pratar i telefon! Iaf med Nykping!



Vi pratar på Skype! Jag ser mitt barn och hör henne ungefär som om hon skulle vara här hemma! Och nu vill jag så jättegärna att mina övriga långväga barn/barnbarn också laddar ned Skype så att vi kan hålla kontakt på ett bättre sätt än bara telefon/mobil! Tänk också på att man MÅSTE inte visa bilden eller ha kamera, det går lika bra att bara prata. Skillnaden då är att både uppkoppling och samtalstid är helt gratis förutom den el som datorn drar :)))
Rebecca! Du står först på tur eftersom jag redan beordrat dig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

Lovar att fixa skype inom en snar framtid kära mormor:)

2011-01-16 @ 14:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0