Mörk, blöt och halkig söndagmorgon.

Och inte f...n funkar Anitas väv! Men! Men! Jag väver mina lamm först så dyker vi upp framåt kvällen. Lite orolig är jag nog, jag vet ju inte om det är jag som trasslar till din vävstol. Med tanke på min tankeförmåga i går:))

Här händer något som aldrig hänt förr. Käre maken har slagit på frukosttv:n och tittar på Allsång på Skansen genom årens lopp. Kul att se Gösta Linderholm igen.

Men frukosttarmen börjar gny och även vävtarmen har vaknat!



Snart är det dags för den här!!!!

Hemma igen efter krasch-pang-bom igen i vävstolen. Den här gången var det övre skaften och det var skruven som man binder upp med som for dän med buller o bång och trassel så klart. Så tog det sin rundliga tid och man blir bara tröttare och tröttare när det krånglar. Men nu är lammen färdiga och jag med!
Återkommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0