Mörk, blöt och mycket halkig måndagkväll!

Jag är just hemkommen från en trevlig medlemskväll på Vävloftet. Blev jätteglad för vi sätter upp en lammvarp till! Love it! Så har vi diskuterat en mycket mysig medlemsresa till Hälsingsland- 2 dygn till Växbo, Järvsö m m. 13-14 maj så nu planerar käre maken och jag att vi stannar i Arbrå en vecka och bygger brygga med mera! Om det nu går att ordna.



Köket idag. Rött för att matcha kvarvarande julgardiner, men det blir bara några dagar, jag lovar. Idag har jag faktiskt möblerat om i ett rum, det är mycket länge sedan, men det blev bättre än förut. Bilder kommer när det är lite ljusare tider.
Nu är jag trött! God natt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0