Nå´n däruppe måste gilla mig

sjöng någon för ungefär 100 år sedan och så tänker jag idag. Se vad vår underbare lantbrevbärare kom med:



Blixt och dunder gör inte de vackra pärlhängena med vackert kort rättvisa precis men de är underbart fina. Besök gärna Hobbykällaren i Säffle om ni passerar förbi och hälsa ett stort varmt tack till Kerstin o AnnaKarin från mig!

En till som ser ut att tänka som jag är ännu en pensionär:



Fast det är ju inte precis några vackra pärlhängen utan en huligan! Och vem som helst kan ju läsa huliganens tankar just nu, även Valborg. Men hon för sig verkligen med ålderns rätt, hur många gånger som helst så blänger hon bara bort honom. När hon blängt en stund gör han en stor omväg runt henne, ha! Den som ändå hade så´n makt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0