Nu är varpen pådragen!!!

Men tyvärr inte hela flätan eftersom något hade hänt och flera trådar var av ca 4 m innan slut. Lite ledsamt men jag får väl se det som en träningsvarp då :).



Medan vi höll på att kämpa med gammal varp och dåligt minne så knackade det på dörren. Och där stod kära grannfrun med dessa läckerheter:



Löjromstoast! Alltså supergott och det kändes verkligen varmt ända in i hjärtat. Hon är helt underbar den människan!



Så här kan det också se ut när Anita är i farten :)

Promenad i snålblåsten idag med, 2 km högriskpromenad. Nej, jag skojar, det var inte särskilt halt på kanalbanken och vi är så tacksamma mot den underbara människa som plogar där!!



Lite att pulsa i är det dock innan man kommer ut på kanalbanken men det kommer väl att gå lättare och lättare förmodar jag.
Ha en bra afton!

Kommentarer
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

Kära mormor, det där är inte såå jätte mkt snö faktiskt. Du får nog omvärdera dina snöreferenser tror jag, för det täcker ju knappt skorna det där djupet?=) kram

2011-01-04 @ 08:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0