Ny vecka, måndag, snösmältning!

Dagen började bra med ett härligt mail från min bror och hans kvinna! Dels gjorde hela mailet mig väldigt glad, han berättade att ska leda en rolig kurs, att han hört årets första talgoxe (det är vår det) m m som var roligt att höra. Sedan dessutom skickade han två kort på två av mina barn - jättefina kort som jag inte sett förut och det nästan svider i en av längtan efter de här små barnen, så levande är bilderna:



Min fina-fina Suz och Zacko, en schäferhane vid hade när vi bodde här, Orgelvägen 2 i Radbyn Mariestad.



Min fina-fina Roger och det är förmodligen taget samma dag, utanför uthuset var gården i stort behov av grusning men den lille sonen tyckte det var alldeles utmärkt att köra med bilar. Se färgen på hans fötter! :=)

Det är alltså några år sedan, detta var i juni-juli-augusti 1974.
Tack käre bror för hälsningen och de fina korten!

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Härliga bilder!

Jag tror jag ska göra lika dant som Roger- nu när jag ska möta sol/värme och sand på Gran Canaria:-)

Må så gott allihop.

2011-01-17 @ 21:25:34
Postat av: Joysan

Hihi...Rasmus är en kopia av sin far :-)...Fina bilder :-) kraaaam till de finaste i världen :-)

2011-01-18 @ 00:29:40
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha jag undrade vilka de här var, kände inte igen någon det är ju minst ett liv sedan. Otroligt

2011-01-20 @ 00:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0