Riktigt ruskväder

har det varit denna lördag, men nu har det lugnat ned sig. Jag har just vunnit min allra första auktion på Tradera, jättekul. Ännu roligare när jag säljer! :)
Så har det startats upp målning igen, det är massor som ska målas. Let´s dance igår var bra som vanligt förutom "stackaren Ranelid" som blev utsatt för mobbing av en skrattande man i publiken och då tappade "stackaren Ranelid" helt kontrollen och dansade väldigt dåligt. (helt enligt stackarens eget uttalande) Dessutom har han ju haft en så dålig vecka, utsatt för att någon sagt emot honom, oj, oj, oj!
Jag tror inte jag behöver säga något mer :)))
Käre maken bakar idag, ett helt berg med ljuvligt doftande brödkakor.



Känner ni lukten?

Och så var det ju det här med männen i mitt liv, här kommer några till:



Här är fina Joel och hans fina pappa!



Våran käre Linus! Jag hade faktiskt nytaget kort på honom sedan julafton 2010, men Joy har inte hunnit skicka dem till mig ännu! Dessutom tycker jag den här bilden på honom är så bra, glimten i ögat finns kvar fast han numera är mer än dubbelt så gammal som på det här fotot.



Och det gäller samma för den här sötnosen! Våran Robin! Det här är det foto vi använde på hans student och jag tycker det är så himla bra, även om det finns nytagna kort och han numera är en stadgad 25-åring som fyller 26 i år!
Det kommer att gå fint att plocka fram ännu fler, men det sparar jag några dagar :))
Ha en skön lördagkväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0