Söndagkväll

och huset håller på att återta sin vanliga form efter julens ovanliga. Käre maken har drabbats av häftig feber (återvinningsfeber) så han har eldat upp julgranen!! Inomhus för att ta tillvara värmen!!! Men men, absolut inte mig emot, kan jag lura elverksdirektörer och aktieägare på en och annan krona så gör jag ju det på stört!

Det är jätteroligt att väva lamm, men ikväll har vi också ätit lamm - jätte, jättegott speciellt med härlig vitlökskryddad potatisgratäng till. Mums!

Sen har jag käkat lite godis ihop med Joy!!!! Och tittat på hennes nya lilla lägenhet, det var ganska häftigt faktiskt.
Att det dessutom är helt gratis (förutom él till datorn) gör det ju ännu bättre! Jag pratar om Skype, videotelefon via nätet. Både roligt och bra när man bor med många mil emellan. Josse, Suz, Annelie, Miriam, Robin, Linus och Jenny det kan väl ni med ladda ned? Man måste inte ha bild, det går att bara prata som i vilken telefon som helst. Att vi kör video med Joy beror på att hon köpt en data med inbyggd kamera i och Egon fick en webbkamera i julklapp förra julen!
Nu är det Rapport som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0