Är så imponerad!

Fick just en kommentar från en annan bloggare som heter Ida. En ung söt tjej. Jag gick då in på hennes blogg och blev riktigt förskräckt: hon tyckte att det var att ta i detta med att hylla offren, vadå det är ju inte ens i Sverige? Hon undrade vad alla håller på med?
Ja, var och en får ju ha sin åsikt, men jag blir rädd när en så ung människa visar sådan avsaknad av empati! Själv är jag imponerad av att så många uttrycker sina känslor, så många drar igång rörelser Vi gillar olika, vi håller våra händer m m. Jag är faktiskt stolt över att vara en av dem. Och jag hoppas att Ida får tillbaka sin empatiförmåga eller att jag läste henne helt fel :)
Sedan kan man ju undra över mycket. T e x den SD som idag skrev i sin blogg "hade inte Norge varit mångkulturellt, hade detta aldrig hänt". Den här Sverigedemokraten sitter som nämdeman i Migrationsdomstolen!!!!!!!
Avslutar med ett mycket upprört NEJ till nazister  i allmänhet och högerextremister av alla slag i synnerhet,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0