1 mars!

Ett datum som jag alltid tyckt mycket om och det gjorde min pappa också. Han levde för vår och sommar, men han dog idag för fyra år sedan. Till så mycket större sorg och saknad än vad jag hade föreställt mig. Jag trodde i min enfald att man var väldigt förberedd när ens gamla föräldrar gick bort, de hade ju levt hela sitt liv med råge. Pappa skulle fylla 86 år ett par månader efter sin död och mamma som dog exakt sex veckor efter pappa skulle fylla 83 år. Men stor var saknaden och sorgen och det hugger fortfarande till i mig när jag minns något - en sång - en blomma - en vacker dag - ja det jag visste att dom båda tyckte så mycket om.



Här är min fina pappa något år innan han dog.


Kommentarer
Postat av: Joysan

Finaste morfar!

2011-03-01 @ 19:58:04
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Anonym

Längesen..

2011-03-03 @ 00:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0