Ceasarsallad

parmalindad fläskfile och potatisgratin är kvällens meny. Ingen förrätt, ingen efterrätt, bara lite god ost och plock till gin rummyn. Vem fasen har tid att laga och äta mat när man ska spela ett så idiotiskt spel som bara j.....s med oss :)
Becca har åkt tillbaka till M-stad, vi satt halva natten och myste, så jag är lagom trött. Så blev jag så "glad" för Jennas kommentar - det bara inte FÅR bli mer vinter!!! Jag orkar helt enkelt inte och det får faktiskt naturen ta hänsyn till.
Håll nu alla tummar så jag vinner! Även om man bara får stjärnor i protokollet, inga pengar alltså,  så är det ju äran det handlar om gott folk. Äran!
Mirjiam!
Vi flyttar nog resan så vi kan åka med dig till Arbrå! Man gör ju vad som helst för att få umgås med sina nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0