Ett citat från fb.

När morgonen gryr över daggvåta ängar ....... fullt så långt har vi inte kommit ännu och fullt så tidigt är jag inte uppe. Men det är den sista dagen i mars och jag såg nyss solen gå upp. Det är mycket glädje och tacksamhet i mitt liv just nu, men det är också mycket tråkigt och vemodigt.
Hittade bra och tänkvarda ord på fb idag och de skulle jag vilja ge till några av våra vänner men framför allt till min son:
♥ Ta aldrig någon för given, håll dina nära & vänner, i ditt hjärta,..för du kanske vaknar upp en dag,..& upptäcker att du förlorat en diamant,..medan du var upptagen med att samla på stenar,..Det är bättre att ha få diamanter,..än många stenar. ♥
Dagen idag blir inte rolig. Först frissan 8.30 och det är ALDRIG roligt. Sedan spirometri 13.15, och det är värre än värst. Hade hellre velat vara hemma i solen, gå och väva en stund, greja i växthuset suck suck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0