Här händer det verkligen konstiga saker!

Jag skrev ett inlägg i går om vilket otroligt väder det var och att jag var tvungen att ha växthusdörren öppen hela dagen + att jag flyttade murgrönor, lager och oliv till altanen.
Det bara är helt borta? Med bilder och allt!
Ja, ja, det är väl bara att finna sig i. Hade det varit facebook så hade jag kunnat förstå det för där försvinner och poppar upp inlägg lite hipp som happ.
Vi var ned till Kyrkornas idag i hopp om att hitta begagnade påskägg att greja lite med. Döm om min häpnad när de säger att de inte tänker ta fram påskäggen förrän de har flyttat färdigt (de ska byta lokaler tvärs över gatan) och nya affären öppnas måndag i påskveckan. Vilken dumhet! Varför inte sälja bort så mycket som möjligt för att slippa bära och släpa? Tur att jag inte jobbar där, då blev det psykbryt vareviga dag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0