Jag missade ju totalt

att gratta Josse o Robert till Oskarshamns nya placering på partitoppen! Så missade jag också att säga hur glad jag blev över att Jessica vann Let´s Dance! Snygg jobbat, verkligt proffsigt. Detsamma gäller gårdagens Så ska det låta - Josefine Glenmark för ju familjetraditionen vidare på nya höga höjder. Riktigt bra! Och även om Malin Berghagen kanske inte har så mycket mer sångröst än mor o far så är hon ju absolut lika trevlig och har förmågan att bjuda på sig själv. Så det var kul att se.
Däremot missade jag INTE Japan och Libyen. Valde att tiga stilla och sörja stilla. Det finns inte ord för hur fruktansvärt illa jag tycker om diktaturer och än värre om kärnkraft! Och hur rädd jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0