Kväll efter en solskensdag!

Vi har varit på en skön vattengympa samt skaffat lite mer blommor till trappkrukor. Så var vi och kramade om hela familjen Berglund, som är väldigt ledsna alla fyra för deras fina Golden retreiver, Lucky, dog nu i eftermiddags. Men hon var gammal, hade svåra ledproblem och så cancer. De har ändå fått drygt 11 jättefina år med henne, hon skulle fylla 12 nu i sommar.
Ikväll är jag mycket, mycket trött. Det blir jag alltid av vattengympa, + att vi äntligen har börjat gå igen.
Nästa vecka måndag kväll kommer Joy hem. Hon ska jobba i Skövde hela tisdagen.
Oh vad jag längtar till 1 maj.
Har pratat med Lilian idag. Nu bor Jenny med familj i en stor villa från 1970 tal med gillestuga, bastu, relax m m. Skönt för dom att flytten är över. Samma gäller Robin, Hanna och kisskatten Bengt (jag måste artange Bengt, annars hade folk trott något underligt :) Grattis bägge ni unga familjer och hoppas ni får stor glädje av era hus!
Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hooohoooo...Hihi, ta bort om anställningsintervjuer. Skriv bara att jag ska jobba. Puss

2011-03-28 @ 21:46:44
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

Tack kära mormor! vi har knappt börjat komma till rätta å det spritter i hela kroppen att få börja renovera och bygga:) Tur att Hanna håller i mig lite så jag inte går lös på allt jag ser hehe.

Hälsa bäste morfar och hoppas ni har ett skönt vårväder nere i söder för här, är det fortfarande alldeles för mkt snö och kallt.

2011-03-29 @ 08:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0