Tack Robin o Hannah

för grattismail, tack Suz, Joy, Lilian, Anita och käre maken för grattiskramar i oordning! Det jag är stolt över är inte bara mitt namn som jag fått av mina kära föräldrar utan mest för att det inträffar på Internationella Kvinnodagen, som faktiskt är något jag (kanske inte slåtts för) men ändå bråkat om ganska mycket! Eller!
 Vem tycker att det är helt okej att män slår ihjäl sin fruar/sambos/älskarinnor what ever? Eller ens slår dom? Varför? Jag menar om jag översätter mina frustraktioner så skulle jag väl inte bara svära över kissfläckarna vid toa-stolen? Då skulle jag väl slå ihjäl? Eller vad gör dessa kvinnor för extremt mer illa än att droppa kiss vid toastolen?
God natt kära älskade barn, barnbarn, barnbarns vänner, mina vänner och dina vänner, goa grannar, goa vänner, kompisar, mina barns kompisar m m m m , alla goa människer på hjorda som inte vill göra andra illa!

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hahaha...nej...jag bloggade medan du skrev den kommentaren :-D. Och det var inte Don Juan jag var ledsen över :-P.

2011-03-08 @ 22:19:32
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0