Alltså hur kul är det?

På en skala 1-10 att vakna med rejält ont i halsen och feber?
För det första: jag skulle ha vattengympat sista passet idag, för det andra: vi skulle storhandla, allt är slut, för det tredje jag skulle köpa garn och börja med den sista pläden för det här passet. Jag skulle jobba med alla blommor, allt ogräs, allt gräs, städa husvagn, stryka världens jättetvätt, städa lite inne kanske det finns ett stort behov av. Och så orkar jag absolut ingenting.
I går var Joy hemma och var ledig, så fick vi storfrämmande till frukost:
Matchvinnaren, målgöraren och tillika fiskare!
Sin far upp i dagen!
Ett av de bästa inköpen i Bollnäs: Afrikas blåa lilja, med tre knoppar i!
En sak har jag i alla fall orkat med (av nöden tvunget) att omplantera två tomatplantor som käre maken köpte i Tidan i går.
Nu ska jag vila en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0