Här slår som vanligt diskussionens vågor högt i tak!

Jag som är så mycket ensam hemma behöver verkligen vädra ut tankar och tyckande ibland, härligt!
Idag skiner solen från en i stort sett molnfri himmel och jag hoppas käre maken tar lite ledigt från brygg- och flottebyggande så vi kan nosa fram någon liten söt loppis :)
Jag har ju glömt kamerasladden hemma så alla bilder jag tar här får ni inte se förrän vi återvänt till hemmets lugna vrå. Vilket vi kanske gör redan på fredag, det är ju faktiskt mycket att göra hemma också. Framförallt behöver vi ju få igång gräsklipparna och bassängen. Och få färdigt de stora odlingsbäddarna :)
Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0