Hinner absolut ingenting

längre bara för att allt jag gör numera går så sakta. Började med att dreja fransen på pläden igår, men orkade bara halva? Det har väl aldrig hänt förut? Måtte det vara influensan, inte åldern :) För jag behöver verkligen orka jobba på för att hinna ikapp.
Jag trivs inte när det är så här rörigt, men det finns andra som stortrivs med livet :) (Ursäkta Sandra, nu visar jag fötter igen!!!)
Den sista bilden visar garnet som käre maken själv valt och köpt till sin blivande långa damastpläd. Snyggt tycker jag, ska mönstras med stjärnor.
Igår ringde vi och grattade Josefine på hennes födelsedag och nu passar jag på att gratta henne här!
Hon visade mig världens mysigaste gård som de är spekulanter på. Hemnet.se, Kalmar län och Oskarshamns kommun, Döderhult, Applerum.
Applerum Norrgården
Bilden ger absolut inte rättvisa, tomten är helt underbar och huset har stor potensial. Hoppas att det blir deras.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hihi, nej inte hela såklart :). Puss

2011-05-27 @ 09:50:55
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0