Tisdagar är jag inte så förtjust i.

men det får ju gå ändå. Jag är ju väldigt förtjust i den härliga solen som skiner så mycket nu. Roligt är det också att börja tömma växthuset på övervintrarna - nu får dom klara sig på altanen. I går tänkte jag slänga det stackars döda olivträdet och ser till min stora glädje att det kanske ändå inte är helt dött. Se här:
Något har hänt med vår kamera. Macron fungerar inte och nästan alla bilder blir suddiga. Men ni kan ju se det nya lilla bladet i siluett.
En blommande överlevare.
Den stora citrusen som jag hade i famnen när jag föll i går.
Ser ni de vackra olikfärgade bladen? Jag gillar verkligen blad, speciellt mångfärgade.
Joy! Jag vet ju inte vilka älsklingar som ringer till dig?
Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0