Boken om Åge har kommit!

Och berättelsen om våran Joys födelse finns med :)
Han har skickat två böcker, en till oss och en till Joy.
Så lite Farsdag och födelsedagsblommor får komma med. Jenna o Dinge! Se vilka fina grupper det blev av blommorna jag fick av er :) Och käre maken fick sina favoritblommor av Roger och Rasmus: gula tulpaner! Den höga gröna till vänster är en Lilium, som jag fick av Lilian och Kjell :) Den yttersta med rosa pärla fick jag av Rasmus och Roger :)
En fin dag och mycket besök.
Enyo Tapper får representera alla gäster.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Va' himla kul för er att få boken:-) Den måste jag få läsa. Hur var det nu ? Ni kunde inte ha gourmetmiddag nu till helgen? Vi skulle ju ha åkt på whiskeymässan, men avstår den i år.Så vi är lediga.

Kent jobbar den 10/12.

Januarihelger vet jag i nu läge inte när det funkar.



Kram syster yster.

2011-11-14 @ 18:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0