Har just tänt i spisarna

och skall fortsätta morgonsysslor medan Joy sover färdigt. Sen blir det mysfrukost. Stormen har slutat, solen skiner och det är klarblå himmel. Jag har tagit fram min fem-årsdagbok igen, skall börja skriva även om det då fattas 2010 och mestadelen av 2011. :)))
Nu har Joy spenderat någon timme för uppsägning av el, bil, m m. Så nu är hon pank och fågelfri :) I alla fall fågelfri!
Vi har faktiskt gått utmed kanalbanken en stund och tittat på när de gräver på bottnen.
Och naturligtvis har hon vilat sig och kelat med de fyra små husdjuren. Här är det Daisy som får sig lite mys!
Vi åt jättegoda lammkotletter i lördagskväll med vitlök och pinfärsk mynta inplockad från trädgården. Det är härligt med det här vädret. Lättsamt och skönt.
Ikväll blir det ännu en gång separation. Det är faktiskt inte lätt som plätt att skiljas från älskade ungar trots att de är vuxna. Jag får slänga mig på sängen och njuta av utsikten :((
Den perfekta fotografen har varit framme igen! Dock utan blixt.
Med blixt.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Tack finaste ni för allt i helgen! Ni är bäst och jag älskar er :). Kraaaaam

2011-11-28 @ 21:12:26
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0