Jag tror att jag

låter kräkstäcket ligga kvar på trappen. Då har jag något kvar i alla fall :((
För ikväll go´vänner, är huset tre gånger så stort, tio gånger så tyst och väldigt, väldigt tomt.
Kära älskade barn! Ta inte åt er! Det är ju livets gång, jag veeet! Men att veta är väl ändå inte att känna? Alltså att få krama sitt barn som man gråtit och sörjt över väldigt många gånger den här hösten och så står där och SER och KÄNNER att hon är min älskade unge, frisk, stark, vacker och otroligt full med liv!!!!!!
Att sedan måste släppa en annan älskad unge, att inte kunna bestämma något över den tredje, fjärde, ja, okej! Ingen alltså! Men kära älskade barn! Ta inte åt er, det är faktiskt livets gång och även om ni inte tror det så är jag medveten om det och väljer att gilla läget:(( hade jag varit unge så hade jag vid det här laget legat på golvet och sparkat och skrikit: "jag VILL inte! jag VILL ha dom kvar hemma allihop!"
Men jag är inte unge, tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Du är världens bästa mamma! Tack för att du alltid finns och för att du är du! Jag tycker inte att du ska lämna täcket på trappen och jag tycker det är helt ok att slänga sig på marken och sparka och skrika lite, haha. Det kommer jag göra när jag kommer fram för den här separationsångesten är hemsk och den värsta jag varit med om :(. I love you!!!! Puss

2011-11-06 @ 17:56:48
URL: http://minipiglet.blogspot.com
Postat av: Joysan

Godmorgon finaste mamma! Vill bara önska dig en fin dag så hörs vi ikväll! Kraaaaam

2011-11-07 @ 08:16:38
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0