November!

Det ÄR verkligen november i år. Mörkt, disigt, fuktigt, ganska varmt och faktiskt grönt och mysigt. Ungefär som jag föreställer mig Irland! Det enda jag har att klaga på är att värmeljusräkningen blir dyr :)
Mycket gjort har det inte blivit idag. Måste ju spara på krafterna tills veden kommer i morgon :) Så mycket sova har det inte heller blivit, jag har haft en kelsjuk katt runt halsen hela natten. Hon är aldrig långt ifrån mig, men inatt har hon varit väldigt nära hela tiden :).
På vårt databord ser det ut så här:
För att slippa ha henne liggande på tangentbordet så ställde jag dit kattkorgen och det värdesätter hon verkligen!
Daisy är en mycket speciell katt, hon saknar helt vanliga kattors höga integritet. Henne kan man lyfta upp i knä och kela med när man vill, hon är alltid lika glad och god. De andra två blir s--tsura om man försöker att bestämma något över dem. Douglas till och med biter om man råkar att smeka honom över ryggen när det inte passar honom :)
Men roliga är de alla tre, riktiga personligheter och passar bra för gamla trötta pensionärer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0