Strålande höstdag idag!

Jag och käre maken tog hunden och stavarna och gick en sväng till Vävloftet, det var jätteskönt att både kunna andas och att kunna gå igen. Vid hemkomsten var det helt enkelt för fint väder för att vilja gå in. Jag putsade fönster utifrån ända tills solen gick ned och käre maken rensar lite ogräs. Egentligen borde vi klippa gräset en gång till för nu de senaste dagarna har det börjat växa igen :))
Så här såg det den 30 november 2010.
Idag hämtade jag in torr tvätt som hängt ute och torkat, rosorna vid ladugården har börjat knoppas och även så syrenerna :)

Kommentarer
Postat av: Joysan

Vilken kanonfin bild! Ser ut att vara tagen direkt ur en heminredningstidning! Men tänk vad vädret är knasigt egentligen. Jag provade den där vinterjackan inne på H&M idag men beslöt mig för att inte köpa den för det är inte tillräckligt kallt än så jag klarar mig med min lila duffel :-). Vi hörs imorgon finaste mamma! ILY! Puss

2011-11-30 @ 21:22:12
URL: http://minipiglet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0