Den 21 oktober 1978

var en lördag som jag alltid kommer att minnas. Allra mest på grund av att då anlände mitt första syskonbarn, en flicka givetvis! I den här familjen är nästan samtliga förstfödda flickor.
Den flickan som kom då är idag mamma till en liten flicka så klart.
Och vi säger stort varmt grattis till våran Lina! Numera Karolina :)) och fru Magnusson:)))
Den 21 oktober 1988 var en fredag som jag heller aldrig kommer att glömma. För då kom mitt fjärde barnbarn och hon kom precis som hon lever: med fötterna först! En till underbar liten unge som idag är en underbar liten människa och vi säger:
Stor och varm grattiskram till våran Mimmi! Numera Mirijam :)).
Våran vackra Mirijam med sin vackra lillasyster!
Från att fira födelsedagar till att ha lite funderingar på vårt moderna samhälle:
Kan man, som domare, verkligen få fortsätta döma hustrumisshandlare när man själv är dömd som just hustrumisshandlare?
Är det mindre farligt att stå upp i en buss än att sitta?
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mirijam

Tack mina älskade!!

2011-10-22 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0