Ingen dag är någon annan lik!

Den saken är väldigt sann. Från i söndags så har vi kastats mellan oro och glädje ungerfär som pingpongbollar. Vissa saker som hänt är väldigt-väldigt trevliga: våra kära vänner som vunnit en bil och själva får välja modell, klädsel, tillbehör m m upp till ett värde av 300 000 kr:))) Stort grattis, ni är så väl värda detta och jag hoppas ni kommer att ha stor glädje av bilen.
Utöver den här glada händelsen så staplade sig tråkigheterna snabbt! Vår husvagn behöver torkas vid ena fönstret, inte alls kul även om vi kan göra det själva och det inte kostar särskilt mycket så är det tråkigt ändå.
En liten hund som vi känner har blivit överfallen av annan hund och förlorat sitt ena öga.
Någon som vi älskar väldigt mycket måste strålas ett stort antal gånger med allt vad det innebär. Oro, oro, oro!
Men enligt läkarna så är det för säkerhets skull, jag får försöka lära mig att en del läkare är kanske tillförlitliga ;(
Nästa bra nyhet är att jag lyckades lära mig att tömma kameran. Nästa dåliga är att nu har jag 1500 osorterade kort att sortera + det stora skåpet i matrummet som är smockfullt med papperskort: Det är så många att jag tappar orken :((
En kul sak är i alla fall att egengjord sparrissoppa, gjord på grön sparris är jättegod!
För övrigt packas det här, inte vi, men Joy. Det är bara att vara glad över att det är tredje gången på ett år och att det slängs mer och mer för var gång :)
Och så har vi ju lite att se fram emot :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0