Kadhaffi är den diktator

som berört mig mest illa av alla och det har varit många, tyvärr, under min livstid! Tack och lov så dog ju Hitler innan jag föddes men efterföljarna har varit många och en av dem, en av de värsta, har varit Kadhaffi. En människa som varit orsaken till miljoners lidande och död, kan det vara annat än lättnad när denne dör?
För övrigt så följer vi livet, med värk och städning, mycket kärlek och tankar om sina nära och kära?
Tex: vart har min kära bror tagit vägen? min tvåa hör av sig sällan och virre hör aldrig av sig? Jag tänker alltid på dem alla och sådana här dagar, (när diktatorer dödas) tänker jag ännu mer på familjen. God natt, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0