Den sista dagen i september år 2011.

En helt underbar morgon!. Soldis, värme och enormt vackra färger.
Käre maken väckte mig tidigt för vi skulle lämna in vår bil för diverse överseende, oljebyte m m. Jag körde vår, käre maken körde dotterns (som vi fått låna). Allt kändes euforiskt, jag andades djupt och kände verkligen skillnaden!
Så har dagen gått. Gräsklippning, trädgårdsarbete-utan andnöd-och därefter veckohandla på Willys, denna gång i Skövde! Vilket berodde på att vi då kunde fånga upp Joy och få hem hennes bil från Bilia i Mariestad. Krångligt men med ett budskap! Vi upptäckte att vi kanske inte sett vad vi har inpå oss, Skövde är inte helt fel :))
De senaste två veckorna har verkligen medfört ett mycket stort budskap till oss: ta ingenting för givet, sätt värde på vardagen och framförallt: gläds åt de nära och kära mer än någonsin.
Och var glad över att kunna andas. Självklart? Ja, det trodde jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0