En tur till Askersund.

Tillsammans med käre maken och sonen. Ont i armen idag igen, gick nog för hårt fram i går så klart, som man alltid gör när något slutar värka.
Alltså ingen målning, ingen vävning, inget alls. Men det blir säkert en mysig fredag i alla fall. Turen till Askersund var ju kvalitetstid med käre sonen och ikväll är den yngsta hemma mot all planering. :)) Så är det bara två veckor kvar tills många nära och kära kommer. Så smyghoppas jag på min kära förstfödda, hon har skrivit lite om planer på Sverige :))) Och det är ju klart, för en gotlänning är det ju som att åka till Sverige- jag menar så sydländskt som Gotland är jämfört mot Töreboda :))Men jag hoppas innerligen att de kommer hem en sväng, våra kära gotlänningar!
Här gäller paraply även ikväll, men vi fuskar och äter inne!
Ha en mysig fredagkväll alla kära och tack för goa kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0