Idag är det 33 år sedan

jag firade käre maken första gången och det är också 33 år sedan jag flyttade till Töreboda. Hur länge ska det kännas som nyss?
Vi har haft våra kära sommargrannar här på en supertrevlig kväll, det är alltid precis lika roligt när de är här :)))
Så kom Jenna, Dinge och de små underbara, jättemysigt. Och Koldemo sjöng för far och hela festbordet här hemma:))
Nu är jag ikapp mig själv igen. I flera nätter har jag sovit så otroligt uruselt och drömt verkligen otäcka mardrömmar, bl a en mycket gammal mardröm som jag drömde många gånger i flera år när mina första töser var små. Det kändes inte alls bra att den drömmen återkom, men jag förstår ju nu att det var inre stress, oro och ren skräck som framkallade den.
I kväll känns det mycket bättre och i morgon blir det nog trädgården igen.
Eftersom jag inte hunnit med att sätta in dagens foton, så får det bli en annan födelsedagspresent: nämligen Joys 25-årspresent från min lillasyster med familj. Ok, jag vet att det är ett halvt år sedan, men det är inte alltid man hinner med i en stor familj där alla jobbar olika tider på olika platser och dessutom föder barn här och där :)). Familjen har ju utökats med två nya småttingar sedan Joy fyllde 25 och vi har fortfarande inte riktigt vant oss vid att vår yngsta ÄR 25 :)))
God natt, sov gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0