Jag blev avbruten av ett oväntat främmande

Elisabeth Martinsdotter kom för att hämta sin Maja!!! Jag blev tillbakakastad 10-14 år i tiden :))). Maja var vårt dagbarn för så länge sedan, underbara unge!, och hon och Joy blev så goda vänner. Maja flyttade till Spanien strax före som Joy flyttade till Nyköping och i går kväll var vi tillbaka på samma punkt igen :)). Men endast tillfälligt, trots allt. Maja har dock flyttat hem till Sverige, bor i Västerås och skall plugga till gymnasielärare, bl a i spanska. Så himla roligt att se mina kära barn växa upp och bli så fina människor!
Nu till besvärligheterna. Jag ska på Spirometri idag, vilket jag avskyr högt och rent. Men det är ändå en droppe i havet om man ser hur käre maken har det, han ska nämligen på coloscopi i morgon och det är mängder med förebyggande: Ej gryn, kärnor eller nötter en vecka före, ej fast mat tre dygn före (får äta buljong) så idag ska han börja mata in bulkmedel och mängder med vatten, samma i morgon. Röntgen sker kl 11 i morgon i Falköping. Jag har gjort detta några gånger och det är inget jag rekommenderar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0