Turbovecka!

Men den här veckan är det jag som är ormbiten, nästan i alla fall :)))
Vaknade måndag morgon med världen mest värkande axel. Kunde helt enkelt inte använda höger arm. Att klä på sig var rena mardrömmen och att väva var ju definitivt inte att tänka på!
Tisdag morgon ännu värre och nu måste jag be om hjälp. Käre maken masserar axel och rygg med aloe vera, det gör fruktansvärt ont, men känns ändå lite bättre efteråt.
Onsdagen är det faktiskt bättre, men armen hänger som en stor öm klump hela dagen. Efter massagen på kvällen känns det riktigt bra och jag sover bra hela natten.
Torsdag morgon: känner mig bra i armen :))), nu vill det bara till att inte överanstränga den med ex v slipning, målning eller strykning. Men väva ska jag gå upp och göra och knyta för höstens plädar :))
I går kväll var vi och grattade David till hans 25 år som inträffade i juni :( Vi ligger verkligen efter. Men det blev en trevlig kväll i deras nya lägenhet och toppsnyggt renoverad. Kära vännerna var ju med, även Davids moster och morbror, Ulf och Kristina, samt vår Joy.
Idag är det drygt två veckor kvar till skördefesten och då kommer många nära och kära hem :)))
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0