Det här är ovanligt.

jag är vaken mitt i natten och kan bara inte alls sova. Har tagit en insomningstablett för två timmar sedan? Alltså resultat 0.
Tänker på så mycket. Tänker på operationer som går fel. Tänker på de som vaknar under pågående operation. Tänker på allt oförutsätt som kan hända. Tänker på bråcket? hur i all världen ska de kunna undvika att skära mitt i bråcket? Tänker på mitt blodtryck, tänker på hur j------a dåligt mina lungor fungerade vid min förra operation för 26 år sedan?
Det allra värsta är att ingen pratar med mig. Alla gör de undersökningar som ska göras, alla är jättetrevliga, men ingen pratar om resultatet och ingen pratar om VAD som egentligen ska hända, bl a med bråcket.
Nog om det.
Det hade varit så roligt att få vara med och fira Micke, men vi fixade lite kul per post.  Vi är stolta över honom och vi skulle försökt att inte vara ivägen trots att vi är lite jobbiga.
Han har ringt och har haft en bra dag, det är huvudsaken. Hoppas innerligt att de får en trevlig helg med Suz och Kennet- det har ni alla gjort er förtjänt av.
Vad vi har gjort? Ja, vi kikar på lite hus. Ett som är intressant är Tallen 3.

Kommentarer
Postat av: Joysan

Älskade fina mamma! Allt kommer att gå bra! Men jag tycker att du ska ringa till Örebro och bara prata med dem, det var ju därför du fick ett telefonnummer dit :). Och de är ju till bland annat för att svara på just sånna frågor...och läs inte artiklarna om op:s som gått fel!! Jag ringer sen! Puss

2012-04-27 @ 08:05:19
URL: http://www.lovelidays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0