En trött dag idag.

Det verkar som jag är varannandagare :) Men vi åkte i alla fall hem till våra käraste vänner och kollade deras nya jättesnygga dubbeldörr mellan vardagsrummet och altanen. Tog en fika och lite härligt prat, tack Lilian, skönt att ni finns! Jag har faktiskt också vattnat i växthuset, vitlöken är uppe ca 4 cm! Och nu har även pelargonerna tagit fart. Jag klippte ned först i år och ska nu börja byta jord. Men min älskade pappapelargon lyckades Douglas frysa ut i vintras när han ställde upp dörren till växthuset när det var -18 gr ute. Samtliga engelska pelargoner dog + Joys gullranka. Men övrigt klarade sig t o m persiljan som vi har kunnat äta av hela vintern :) Målade gjorde jag också, så dagen kanske inte är totalt förslöad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0