För exakt 30 år sedan idag den 15 april

föddes min systerson, Kristofer! Jag kommer aldrig att glömma första gången jag såg honom och jag tyckte att han var så lik våran pappa  :) Stort Grattis till dig Kristofer på din 30-årsdag hälsar mostra med familj.
För övrigt så dräller det ju inte av inlägg här. Det känns inte som varken roligt eller stimulerande att skriva när man inte kan se något roligt eller stimulerande i situationen som den är.
Men käraste vännerna har varit här idag och då blir det genast gladare och soligare. För att inte tala om hur kul det är att jobba ihop, vässa ideér och få skratta!
I går tog vi en tur till Laxå av alla ställen. Hittade en trevlig affär; Linne och Lump, den kommer vi att besöka fler gånger. Några andra loppisar blev det, men inte ens det är så där himla roligt längre. I fredags var vi till Skara. Dels för att vi hade ärenden till Jula, dels till Slöjdvaruhuset. En o annan loppis blev det där också, dessutom lunch på en thai-restaurang. Så där, tyckte jag. Det roligaste den dagen var ju självklart Let´s dance, även om resultatet kändes väldigt snopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0