Pernilla Wahlgren åkte

ur Let´s dance och när man då är så korkad som jag så läser man kommentarerna i Aftonbladet: "det var bra att hon åkte ur för hela den släkten är totalkorkad". 90% av alla kommentarer är så fruktansvärt negativa, det måste ju vara jobbigt att hela tiden gå in för att klaga på allt och andra?
Nåväl, jag får skylla mig själv som läser. Och jag upphör nog aldrig att förundras, bl a över mig själv. Jag, som alltid varit emot färgade fjädrar i påskriset, har haft det i år! Och inte tagit bort dom förrän i dag! Alltså bara vita förstås, jag är inte så mycket för färg.
En kvar.
Årets första skörd, idag 28 april! 14 tjocka knippor gräslök är nu nedklippta och styckfrysta :)
Trevligt sällskap har man och skönt är det i solen.
Här händer det mycket saker idag. Den här kraken har startats också för första gången sedan början på november. Vi var tvungna att flytta den för att få ut den här:
Så nu är den vårtätad och klar för inflyttning!
Alla njuter ju på sitt eget sätt :)
Och här en gammal tös som är överlycklig i husvagnen :)
Ha en bra helg allihop och en särskild hälsning till alla de kära i Arbrå som nu utökats med två till kära. Fira nu Micke ordentligt och ta gärna ett kort på honom när han grillar på nya grillen iförd i reglementsenlig klädsel och givetvis med den traditionella ölen i handen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0