En otroligt fin helg

firad med barn, barnbarn, bror och svägerska tillsammans i mängder av glada minnen. Käre brorsan har jobbat en hel vinter med att scanna och sortera mammas och pappas alla album och nu har jag fått in alltihop i min dator!!!!
Helt otroligt roligt att bara kunna bläddra i mitt liv, sett med mammas och pappas ögon. Att få se mina syskon som barn och som unga, att få se mina barn som små igen :) Jag har ju mängder med egna kort men har inte alls den kunskapen som käre bror har och därför ligger alla mina papperskort i ett enda stort skåp härhemma :( Samma oreda gäller ju faktiskt med mina egna bilder på datorn. Ingen som helst ordning och hur svårt som helst att hitta :(
Käre bror får nog bistå med råd och dåd även i framtiden.
 
Det här är en av hundratals bilder och den föreställer min mamma med mig på armen :) Jag blir glad av att se den, det lyser kärlek om mamma :) Den uppmärksamme ser ju också att vi är klädda likadant. Mamma sydde alltid både sina egna och mina kläder likadana, tycker jag är så roligt att se.
 
Ett annat lyckligt minne när jag och lillbrorsan lekte i all den snö som alltid fanns när vi var små.
 
 
Här fotar mamma sin yngsta dotter och brorsan smyger på dem bakom trädet :)
Stort tack käraste bror, detta är bland det finaste jag fått och jag är så glad att kunna visa mina barn och barnbarn hur vår barndom såg ut.

Kommentarer
Postat av: LILIAN


jag förstår om du tappar sugen när ingen kommenterar men jag är så himla dålig på sånt....
vilka underbara bilder du visar de är guld värda vet ja på den tiden det begav sej fotade man ju inte så mycket som man gör idag kära hälsningar lilian

2012-08-27 @ 18:36:18
Postat av: Suzanne

som du märker kan jag inte ens kommentera rätt, jag menade att bilderna var fina

Svar: Min kära-kära! Jag såg inget fel, blev bara glad över din kommentar. Men det är väl så en mamma ska fungera :)
Siw Gustavsson

2012-08-28 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0