Onsdag kväll.

Efter en halvbra dag och en helskön bastu. Käre maken var till Hajstorp så han deltog bara i en halv bastu :)
Veckan har varit riktigt bra. Jag har mått bra, andats superbt och idag har jag gått tre km. Plus lite zumba, som är riktigt rolig och bra träning för ett gammalt hjärta med färsk kalvklaff ;)
Så har jag givetvis gjort mycket annat, sytt mestadels och gjort kransar av ljung och lavendel. Käre maken gör stommar som är oerhört lättarbetade och då blir ju själva jobbet också väldigt roligt. Vi har också träffat våra godingar och jag har kunnat presenta lite kransar som ju alltid är välkomna ;)
 
Hajstorp den 15 augusti 2012.
 
 
 
En liten överblick från livet i Levsäng.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0