Da´n för doppardagen!

Vi har haft en väldigt trevlig dag. Det började med att kära vännerna Kjell o Lilian kom med en jättefin julklapp: en bordsgran full med frökuvert! Snacka om fin julklapp. Ska visa kort på den senare :) Så åkte vi till Gullspång med sill och för att krama, men vågade inte ens stanna och fika p g a (o)vädret. Men kramas hann vi ju :)
Sedan bakade jag nötbröd och käre maken gjorde jättegod senap under tiden som julskinkan kokade på vedspisen. Så klädde jag granen och tänkte på alla år och alla mina nära och kära. Visst, vi saknar! Men vi har ändå alla kvar :)) och ikväll är jag väldigt tacksam för det. Just nu spelas John Lennons låt Merry merry Christmas eller som jag kallar den War is over och då går tankarna direkt till alla mina kära.
 
Årets gran.
 
Foten
 
Den absolut värste huligan som någonsin skådats!
 
Titta på de ondskefulla ögonen inte på den mjuka fina gulliga katten. Han är en ren och skär bluff.
Vi funderar allvarligt på att lämna tillbaka honom till Nyköping, vi förstår ju att det är helt speciellt med den stan
huligan nr 2.
Fattar ni att vi är helt deckade?
 
l
Det här är väl det absolut bästa beviset på vår mentala status?
Käre maken dammsuger julskinkan :))
Från alla stollerier så har vi nu skrattat gott åt Så ska det låta. Tack så, så ini helskotta mycket för all bra musik. alla duktiga musiker och andra genomtrevliga människor. Åh, vad glad jag blir av musik!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0