Dagen efter.

Och det känns faktiskt i hela kroppen, stressastma och darriga ben. Som tur var kom syster yster och drog med mig ut i friska luften, tur var nog det för då kom jag tillrätta lite i alla fall. Men jag var tagen det måste jag erkänna. Och inte 17 blev man mindre tagen när man ser sin Robins bil:::: som också passat på att brinna. Himla tur att han inte satt vid den ratten :)
Fina presenter fick jag också av syster yster, spahandskar, aloevera-creme och en cd med avstressande musik. Jättehärligt; jag ska verkligen använda det!
Min duktige käre make har fått beröm för sitt rådiga beteende i går kväll och jag bara instämmer :)) T o m räddningstjänsten i Södertälje har skrivit och berömt honom! Slå det den som kan! Och jag är så innerligen tacksam att vi sitter här ikväll, kvar i vårt hus. utan vattenskador och brandskador och trots att vi inte får elda förrän sotaren varit här så är det varmt (men det får vi betala elbolagen rejält för :(). Men vad gör det`? Vi har ju vårt hem kvar!
Käre maken har firat ikväll med att träna till sitt luciatåg, ok, ok, jag lovar:bilder kommer :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försökte ringa förut men det kanske var mitt uppe i luciatågs-repetitioner, hihi. Är så tacksam för att allt gick bra igår! Längtar efter er! Hörs i morgon 😊. Puss

2012-12-04 @ 23:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0