Det är faktiskt ganska skönt!

Att bara vara! Att bara handla god mat. att inte undra över storlek, vad har dom, gillar dom det här ?????????????Aldrig mer vill jag ha sådan jul som jag levt hela mitt liv! Vad är egentligen jul för alla? Eller dom flesta? Nog har vi väl ändå varandra trots att vi inte träffas just den 24 december? Nog vet väl vi att vi älskar varandra ändå? Längtar till trettonhelgen och till 19 februari 2013, och till våren 2013, och till maj 2013, och och och!!!
 
Ja. Det syns, riktigt syns, vad han tyckte om julklappar!
men vad jag längtar efter dom! Längtar efter de "små" sakerna: Jag är ledsen, jag ringer mamma och pappa! Jag är glad- lycklig-euforisk-ringer mamma och pappa!!
Men jag är ändå glad över deras slut, att slippa att oroa sig för allt som oroar mig?
 
Det förflutna  ;(, men min älskade Ayla, så fin, så duktig, så saknad:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig! Längtar också till trettonhelgen! Och till våren 😊. Och saknar mormor och morfar men är så glad att jag har er <3. Ni är bäst! Glöm aldrig det! (Är jag surtant så ge mig en smäll, hihi)

2012-12-19 @ 00:56:05
Postat av: Robin,lillebror och dotterson.

gud vilka fina kort du lägger ut på alla i våran underbara familj!:)

2012-12-19 @ 07:08:08
Postat av: Anonym

Klart vi inte tänker glömma er! Hihi. Något liter symboliskt får ni även fast ni inte vill, hihi. Puss

2012-12-19 @ 13:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0