Lucia! 2012.

En väldigt, väldigt fin dag med många glada budskap! 
Det allra allra bästa: Robin och Hanna! Älskade barn som nu ska få barn! Alltså jag ska bli gammelfarmor!!!! Vad sägs om det? Och har redan fått skåda det lilla undret, jag tyckte absolut att det såg ut som en liten stjärngosse :)
I skuggan av en sådan här stor sak så är ju allt annat bagateller. Men det har varit ganska fina bagateller :) Benny Andersson och Helen Sjöholm framträdde vid luciatåget i Uppsala domkyrka! Vädret har varit helt underbart, kallt, soligt, frostigt och enormt vacker, vi har fått hem 4 kub torr fin kluven blandved, tack kära vännen LarsGöran för hjälpen och sist men absolut  inte minst ett stort tack till käre maken för en fin dag.
Nu har jag letat och letat efter bilder som jag VET att jag har på Robin och Hanna! Jättefina! Så långt är allt bra- men! Var i hela min stora osorterade bildsamling finns de?
Ok! Jag HAR börjat sortera upp med hjälp av picasa men- det är över 2000 bilder i datorn och kanske dubbelt så många i skåp och album som ännu inte lagts in i datorn. Och däribland är de flesta på Robin när han var barn.
Den 6 december, på hans födelsedag skrev jag ju en lång harang om hans födelse som bara försvann i cyberrymden :( Och jag ska skriva en ny- men först vill jag tala om att jag är den första människa som SÅG Robin, jag är den som klippte av navelsträngen, jag är den som fick ha honom nära när hans mamma försvann in i operationssalen. Stolt-stolt!!!
Bilder kommer att komma! Godnatt och sov gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: syster

Stort grattis till att bli gammelfarmor :-)
Det är stort, riktigt stort och grattis Annelie till att bli farmor också stort. Sist men inte minst grattis Robin och Hanna till föräldraskapet det är dock allra störst. Lycka till.

Kram från Ewa

2012-12-14 @ 14:04:18
Postat av: Robin

Stora leenden på våra läppar här hemma:)Jag tror det blir en lite lucia å hanna tror lika och båda är lika välkomna hehe ni får komma hit och vara här i slutet på maj så kanske ni får se lillundret bland de första iaf:) kramar

2012-12-14 @ 14:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0