Vi är hemma. och kloka i våra huvudrn ? Godatt , sov gott ------- Ärligt!

Helgen har varit si och så. Problemet är ju att man inte riktigt vet var man har sig själv?
Ett mycket stort tack till Kenneth och Carola, som mitt i julstress och vardagsstress, egen stress och sjukdom, bara tar emot oss och ger oss natthärberge, mysigt umgänge och känslan av att duga! Vi (jag) är inte van vid det och har den här otäcka känslan: att bara komma och vara i deras hus? Se på Så mycket bättre, äta frukost, lämna lakan och madrass? Men ett mycket stort tack! Mina känslor är mina och jag hoppas verkligen att jag inte trampat någon på öm tå, eller - eller--eller? kvar är ju  att vi haft mycket trevligt och det känns som om man verkligen lärt känna Stefans föräldrar. Tack också Stefan och Joy för en god grekisk middag, nu har vi fått en favoritrestaurang i Nyköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0