En riktigt tråkig söndag

både vad gäller väder och allt annat. Vi slängde i oss en frukostsmörgås och åkte till KSS efter kontakt med Sjukvårdsrådgivningen. Där inne tog ju allt lite tid, inga väntetider alltså, men undersökningstider, kontakt med Mölndal, remisskrivande m m. Halv fem hann klockan bli innan vi kom hem och nu ska jag kolla Rondens tider för i morgon förmiddag måste käre maken befinna sig på Mölndals sjukhus för inskrivning, tisdag blir det operation, onsdag hemfärd om allt är bra. Så jag får klara mig själv och det går ju bra som vanligt. Enda tråkiga för mig är ju att få åka ensam till KSS på onsdag, men jag har det nog lättare än käre maken i alla fall. Ultraljud är ju inte smärtsamt eller speciellt jobbigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0