Jag har fått en rejäl omgång smörj :)

och har nu bestämt mig för att fortsätta leva rejält så att jag kan ge igen :))) Gulle dig, Annelie, jag saknar dig redan och alla de mina. Och är så lycklig för att så många frågat efter mig och skickat så mycket styrkekramar. Roger, Joy och Annelie får varsin extra, så även Jenna och Dinge som kom med världen bästa ved. Det är helt otroligt lätteldat och luktar björknäver:)
Jag känner mig faktiskt aningen hoppfull för första gången på väldigt länge :)
Kära syster yster med man kom med, förutom ett nytt hjärta, också en stor flaska hemgjord apelsin- och mandarinjouice, som var den absolut godaste jag druckit i hela mitt liv :) Det receptet måste jag be att få annars blir inte livet lätt att leva :)))
Så kom det ett mycket vackert kort från kära dottern Astrid: Sunflowers av van Gogh, jag blev väldigt glad Astrid för både hälsning och kort.
Idag är det en sådan häftig vårdag så man kunde svära på att det är 28 mars istället för februari :)
Så fick vi, som grädde på moset, en fin inbjudan till 60-årsfirande i Askersund! Så roligt och så klart vi kommer.:) Tack käre bror och svägerska. Jag försökte faktiskt kopiera inbjudan därför att den kom med ett så bra kort på dig Astrid, men det misslyckades :)
Ha en bra dag! Jag skall faktiskt insupa lite sol nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0