Jag tror det är väldigt nyttigt

för hjärtat att få sitta och titta på det här<3
Söta mamma Polly med tre kungligheter som dock ej fått namn än! Däremot har ju hertiginnan av Östergötland fått sina namn: Estelle Silvia Eva Mary Bernadotte! Vackra namn tycker jag. Vår egen prinsessa i familjen har ju ett kungligt namn, Desireé och nu har även min syster fått ett kungligt namn, Eva! Vi röstade på Astrid vi eftersom vi har två Astrid i familjen och nyfödd Astrid i vänkretsen, men så blev det inte.
Käre maken är duktig med att ligga så går något på tok så är det inte hans fel i alla fall. Annelie och jag ska strax åka och handla. Roger och Rasmus kommer snart hit och även kära vännerna. Lilian mår ju lite bättre nu. Och jag mår också bättre. Ja, alltså jag är inte mera sjuk än jag var förra veckan och inte heller så chockad längre. Det får bli som det blir, ju mindre jag oroar mig ju bättre går det säkert. Bara käre maken återfår sin syn så blir det bra, tror jag.

Kommentarer
Postat av: jenna

Vi kommer ikväll en liten stund om det e oki??

2012-02-24 @ 14:27:18
URL: http://jedimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0